PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Cantik sangat ke tarikh ni?
Friday, November 11, 2011 • 12:40 PM • 0 Surat Layang

Harini bila aku bukak je Facbook, ramai sangat yang post pasal tarikh 11.11.11, apa barang ni? -_- itu cumalah nombor kan? Jom kita tengok apa pendapat ustaz apabila kita taksub sangat dengan tarikh ni :

Photobucket

Ha, kan dah kene bodoh, nasib baik tak kene bangang, begok, sial :P Sekali lagi aku ingatkan, tarikh hari ini cumalah sekadar NOMBOR, paham? Lepas tu, aku nak tunjuk sikit, post seorang hamba Allah yang sangat pandai -_-

Kau baca ke kitab tu? :O Untuk pengetahuan saudari yang "pandai" kita  tak digalakkan membaca kitab agama lain sebab dikhuatiri akan memesongkan akidah,  serta  janganlah sesekali percaya dengan kandungannya. Paham? Sekian terima kasih.



/ NEW