PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Aku benci Cuti!
Thursday, December 8, 2011 • 12:56 AM • 0 Surat Layang

Bb044f9b_large
Aku tak tau apa motif aku letak gambar ni T.T
Mood sekarang : HOLIDAYS SUCK! *middle finger (jari kaki)
Aku tak tau apasal cuti ni bosan gila nak mati menari, setiap hari benda sama je aku kene buat, bangun pukul 11, pastu tengok TV, mandi, online lama-lama, pastu kene bebel sebab rumah bersepah. T.T aku bosan. Nak pergi Timesquare takde duit, nak mintak dekat mak aku memang macam tunggu kucing bertanduklah ==' Sebenarnya malas nak update, tapi memandangkan selepas construction gila shial dekat blog aku, pastu dengan berapa banyak post aku delete. Jadik aku kenelah tambah sikit-sikit post harini. Jadik aku nak cakap pasal ape? disebabkan takde topik menarik, aku nak melantik diri aku sebagai juri professional dan komen tentang cerita OMBAK RINDU yang kini berada di pawagam. Haritu baru pergi tengok citer tu dekat VIVA HOME  bersama sepupu dan adik aku (mak aku bayar tiket dia T,T , aku pulak pakai duti sendiri). Straight to the point, citer tu bosan :D Lepas tu banyak adegan 18SX, memang ade UMMMPPHH lah kan? Bila lampu terpasang menandakan filem dah habis, aku ternampak lah beberapa akak yang sedang memegang tisu sambil lap air mata., aku pon macam --> O.O sedih ek citer ni? siapa yang mati? takdepon ==' konklusinya citer ni x best. Sekian terima kasih. Tapi janganlag pulak ade yang boikot taknak tengok -_- kang tak pasal-pasal aku yang kene saman karang sebab menimbulkan kontroversi menghasut pengunjung dari tengok (macamlah ade orang baca blog aku) -.- Jadik entri pon, dah panjang menjeler, aku nak chow, baik aku pergi guling-guling atas katil untuk dapatkan mood tidur #assalamualaikum

OLD / NEW