PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Aku pindah Lah bhai~
Thursday, December 29, 2011 • 10:15 PM • 0 Surat Layang

Feelingless~

Assalamualaikum, entry aku kali ini ditulis dalam keadaan tanpa perasaan, boleh ke cenggitu? O.o entah? Okay, sebenarnya tadi mak aku baru bagitau aku, sekolah yang aku mohon untuk masuk tu, InsyaAllah dapat, jadik aku terpaksa tinggalkan SMKSBS yang dibenci disayangi.
  Tapi belum pasti lagi. Memanglah dulu aku yang beria-ia nak chow dari skolah tu, tapi sekarang bila dah kene tingalkan betul-betul, baru aku terkesan sikit kat hati aku, sikit je , tak mainlah touching2 ni wei,
biasalah manusia, tak pernah bersyukur dengan apa yang dah ade, bila bende tu hilang, barulah kita terhegeh-hegeh nak menyesal. Jadik sekarang, aku dalam dilema, nak pindah ke tidak? Sebab kemasukan ke skolah tu 9 haribulan -_- padahal sekolah bukak 3 hari sebelum tu, jadik mak aku kata, mungkin aku kene pergi SMKSBS 3 hari, pastu baru pindah, WTH, nanti kene cakap babai2, segala , geli lah bhai t(-.-t) lagipun nanti takde kawan, aku ni bukannya mesra alam sangat , nanti jadiklah aku kera sumbang kat sana. Foever alone~
tapi aku tau, sekarang aku tak boleh berpatah balik, berpatah arang, biar sampai jadik abu
Semoga pilihan yang aku ambik ni, adalah yang terbaik.  Assalamualaikum.

OLD / NEW