PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Alhamdulillah! Straight A's
Thursday, December 22, 2011 • 1:48 PM • 0 Surat Layang

 Tumblr_lwkc789hf21qbjt25o1_500_large
Alhamdulillah, terima kasih Allah, Umi, Ayah dan kengkawan
Assalamualaikum, alhamdulillah, akhirnya segala titik peluh aku akhirnya kini membuahkan hasil >.< Aku dapat straight A's . HAHAHAHA. gila cuak bhai masa nak ambik result, boleh plak cikgu tu skip nama kelas aku. Waktu tu, aku dah pikir dah aku tak dapat . Tapi tuptup, dia sebut gak nama kelas aku, dan nama aku. Waktu nama aku kene sebut sebagai calon Straight A's , aku tak tau apa perasaan aku. Rasa gembira/terkejut/pelik. Ini semua gara-gara mimpi aku dapat 5A tu -.- patutnya dari awal lagi aku tak caya mimpi ngok tu :P Tapi syukurlah, aku dapat jugak apa yang kuimpi-impikan selama ini (Y) Meueheheh, tu je, aku nak story. Tapi sebelum tu, ade gak, manusia2 chumil yang tak percaya aku dapat straight A's sebab aku cume cakap dekat Facebook je pun, jadik aku upload lerh gambar ni:
Muehehe, takde niat pon nak showoff, just nak menunjuk buktikan kebenaran. Cewah :P Assalamualikum.

OLD / NEW