PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Another Few Hours
Thursday, December 22, 2011 • 12:00 AM • 0 Surat Layang

Tumblr_lok7x4nqpo1qglczko1_500_large
Motif gambar ni adalah,.. entah, aku pun tak tahu, saja aku cilok dekat weheartit.com, *betul ke aku eja? x kesahlah, nampak sedapkan? Jom sapa nak blanja aku kalau dapat straight A?
   At Last , the time has come. Lagi beberapa jam, result PMR bagi batch '96 akan kluar. Aku tak tau apa perasaan aku sekarang, feelingless. Ye lah, tadi mak aku tanya, aku ade dapat mintak tak? Hok aloh, soalan cepumas yang terbaik, dengan perasaan ragu2 *cewayh, aku pon cakaplah aku dapat mimpi aku dapat 5A, suprisingly, selalu bila aku bagitau kengkawan aku, diorang cakap tu semua mainan tido, mak aku pulak cakap, "ha, betollah tu". Huh, bukan nak bagi semangat, meruntuhkan semangat hadolah -.- Jadik sekarang ni, aku tak meletakkan harapan yang terlalu tinggi, aku akan terima keputusan aku seadanya. Sebab orang cakap,
kalau berangan jangan terlalu tinggi, sebab kalau jatuh sakit.
    Aku pon tak tahu mana aku cilok ayat tu -..- tapi aku tau, ayat tu ade betulnye. Pastu aku nak story, aku beberapa hamba Allah yang baik hati, dan comel yang janji dengan aku, diorang nak buat solat hajat untuk aku, fulamak, mekasih lerh bebanyak, nanti aku belanja kalau aku dapat 8A ok? Kalau dapatlah. So, besok aku pergi skolah pukul 9 sedangkn mendealah tu start 9.30, aku ajak kawan aku datang awal, dia mencarut pulak -..- senget punye budak. Aku datang awal bukan apa, saja nak carik tempat yang sesuai untuk aku buat aktiviti tangkap leleh nanti, takdelah aku malu nangis depan semua orang. Aku nak nangis ke? Mestilah tidak, aku cuma berpeluh melalui mata aku. Awesomekan mata aku.

   Pastu mak aku dah standby kasik aku duit topap untuk call dia besok. Aku dah rancang dah, kalau result aku ok, aku stay argh lama sikit, kalau tidak, aku chow dululah brader :P Tu je kot, aku nak story sekarang. Tapi sebelum aku mengundur diri, aku nak menyusun sepuluh jari untuk memohon kemaafan daripada semua orang yang pernah aku buat silap, termengumpat ke, tersalah bahasa ke, tercurik barang ke, aku mintak ampun banyak-banyak. Terutama sekali dekat bekas musuh aku Johari, sorilah aku slalu kutuk kau ;) Nama kau pun aku belum remove dari blocked friends, bukan aku benci dekat kau lagi, tapi malas je :P Ok, tu je aku nak tulis . Assalamualaikum.

OLD / NEW