PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Bahasa Rempit itu Hebat
Wednesday, December 28, 2011 • 9:39 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, kenapa aku cakap bahasa rempit tu hebat? Sebab aku pon dah berjangkit dengan bahasa ni jugak, sikit-sikit, terima kasih kepada Shakila, jasa anda amat dihargai. Mesti ade gak, yang konpius camne rupenya bahasa rempit tu? Camni rupe dia :
Apa macam, boleh baca tak? Kalau tak boleh takpe, anda masih normal , Tahniah. dan kepada yang boleh baca, tahniah jugak, sebab anda telah berjaya dijangkitkan dengan penyakit bahasa rempit ni (Y). Aku sebenarnya , tak pasti pon samada ni bahasa rempit atau tidak, tapi takpe, blog aku, aku punye sukelahkan?Jadik sebelum aku beredar, aku akhiri dengan serangkap pantun:
Bilik Shakila sangat sempit,
Marilah guna bahasa rempit.

OLD / NEW