PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Berkat dapat Straight A's
Thursday, December 22, 2011 • 9:38 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lpvv2el7tw1qazko2o1_500_large
Hari-hari selepas result yang memuaskan :P
Assalamualaikum,
Harini aku nak bagitau korang semua, infact, satu dunia, betapa nikmatnya sesuatu jeyaan :P bukan nak menunjuk ok, cuma aku nak kongsi kegembiraan yang dah lama aku tak rasai ;) Harini lepas aku bagitau  result PMR aku dekat makcik aku, on the spot  dia, kasik aku duit RM50 hinggit.
 Fulamaaak, gila awesome. Pastu, bila mak aku pulak balik. Dia kasik laptop VAIO yang dijanjikan untuk aku
:O jangan salah paham, laptop ni dah lama beli, cume tuan pemilik je bertukar. Awesome kan? Padahal aku bukannya reti sangat nak pakai laptop mahal2 camni :P Tapi syukurlah aku dapat kejayaan yang aku imipikan ;) Moga-moga korang sudah terinspirasi untuk melalukan seperti mana yang aku lakukan, bukan mintak bende mahal macam aku , aku memang boros, aku nak korang terinspirasi untuk membanggakan keluarga korang, ada paham?  Tu je aku nak story sekarang. Assalamualaikum.

OLD / NEW