PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Cara lelaki nak jadik Famous
Friday, December 16, 2011 • 11:44 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, nampak tak tajuk entry aku kali ni? Fulamak, "cara lelaki nak jadik Famous", jadik sekarang ni, aku nak korang cube senaraikan antara artis yang fofuler buat masa sekarang. Jap, Korea x main eyh, aku tak minat dan tak kenal pon. Jadik antara artis lelaki yang paling fofuler sekarang adalah:

1)Nazmi Faiz-pemain bola
2)Greyson Chance- Penyanyi
3)Justin Bibir Bieber-Penyanyi

Persamaan diorang semua adalah rambut diorang ala-ala helmet, (aku tak tau apa nama style rambut tu). Ce tengok~

Jadik nasihat aku kepada sume yang teringin nak jadik fofuler, cepat-cepatlah buat rambut "ala-ala helmet" cenggitu. Aku nak buat tak boleh -_- rambut aku kerinting , nasib baik tak jadik alley cats =='. Tu je, aku nak story sekarang, assalamualaikum~

OLD / NEW