PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Experiment yang tak berapa nak fail
Wednesday, December 14, 2011 • 11:21 PM • 2 Surat Layang

Assalamualaikum, pada entry kali ni, aku nak kongsi experiment yang aku baru habis buat tadi -oo- disebabkan teramat bosan , aku pun mengambil keputusan untuk menggunakan kuasa photoshop untuk mendajalkan gambar orang. Gambar yang pertama mendapat reaksi yang agak memeranjatkan seperti ini:


Ganas gila tuan gambar tu. Aku tak berani nak upload, kang ade orang merajuk pastu palau aku selamanya :P Ok, selepas mendapat reaksi sedemikian, aku dapat satu inspirasi untuk buat doodle macam Bro Apit , mule-mule tu macam kekok sikit, satu haprak aku tak reti pastu lepas try sikit2, jadik lah jugak. Dan manusia bertuah yang telah terpilih untuk jadik model gambar aku adalah cik Nina kita yang tak berapa nak comel.Dan lihatlah hasilnya:

gambar di atas di adab tasi dari dari gambar yang lebih comel ini:
Hahaha, aku taulah tak jadik, jangan bising -oo- nasib baik yang ni reaksi dia tak seteruk tadi punye. Kalau tak, mau aku delete photoshop tu :P Aku budak baru belajar , jadik gamabr dia tak lerh jadik maner. Tapi oklah tu ;) Kalau aku rajin aku akan buat lagi, dan kalau aku berani nanti aku upload gambar akak yang ganas bahagian atas tadi -_-. Assalamualaikum.





OLD / NEW