PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Gara-gara mimpi!
Tuesday, December 13, 2011 • 10:38 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lvuk8iqtbt1qdzx65o1_500_large
Assalamualaikum, kali ni aku nak share pasal mimpi, bukan mimpi basah lerh -_- , pada satu pagi yang dingin, aku terjaga dari tidur dalam keadaan berpeluh-peluh, (gimik je tu) , nak tau idak, apa aku mimpi? aku mimpi aku ambik satu exam, dan dalam exam tu , aku dapat 5A 3B :O eyh, shial gila. 8 subjek tu! sama cam PMR punye subjek. Dan 3B yang aku dapat itu terdiri daripada BM,BI, dengan MT. Oh tidak, BM denagn BI memang subjek yang aku kurang yakin nak skor :'( awatlah aku dapat mimpi cenggitu, cubelah dapat mimpi dapat kahwin ke, mimpi menang loteri ke, tak ke ceria pagi aku haritu :P Tapi serius dowh, lepas dapat mimpi tu , aku cam kurang yakin aku boleh dapat 8A, tapi takpe, aku redha je dan akan terima dengan  "cara baik", nantikan BERSIH 3.0 kalau aku tak dapat 8A ;)

 Nak join? Sila klik link yang tak wujud yanbg tidak ade dia bawah ini. Bersama kite peetahankan hak kita :) Terima kasih. Assalamualaikum.

OLD / NEW