PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
It's Over, goodbye
Saturday, December 17, 2011 • 1:43 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, tajuk post aku kali ni macam orang putus cinta kan? tidak pon sebenarnya. "It's over, goodebye" to aku cakap untuk tahun 2011 yang akan melabuhkan tirainya tak lama lagi. Maknanya cuti dah nak habis dan apabila cuti dah nak habis kompemlah result pon dah nak kluar. Kira-kira ada lebih kurang 5-6 hari lagi (tak silap aku lah, malas nak mengira), jadik kau baru dapat maklumat yang result boleh check melalui phone. Suwe betul -____- kompem mak aku suruh check nanti, ikutkan hati, lagi lambvat result keluar lagi bagus. Aku x nak result kelur, memandangkan mimpi aku dapat 5A je tu masih terngiang-ngiang dalam fikiran aku, kalau aku dapat 8A aku akan dapat laptop VAIO yang terbaru tu ;) 
bolehlah aku simpan "mende2" private cenggitu :P. Pastu aku nak beritahu seluruh dunia yang Isnin ni aku akan pergi ber-holiday dekat Port Dickson, yang lautnye kaler kejap hitam kejap coklat tu -_- 
nasib baik 2 hari je, sepatutnya pergi Gambang Waterpark dekat Kuantan, tapi memandangkan Kuantan pun dah jadik waterpark, aku tak jadik pergi >.< . Nanti aku upload gambar holiday sepanjang aku berada di PD nanti bagi menjeleskan kalian, tu pun kalau aku cukup rajin nak bawak kamera. Btw, sebelum aku menamatkan post aku kali ni, aku nak mintak tolong korang yang comel/hensem/cantik/bajet hot untuk klik sini dan sini, dah sudah? Aku ucapkan terima kasih, makin hensem aku tengok kau ;) That's all for now, Asslamualaikum.

OLD / NEW