PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
No More, Free Service T.T
Sunday, December 11, 2011 • 10:44 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, entry aku kali ini dikhaskan bagi pengguna shoutmix, okok, aku tak pasti samada, kalian dan tahu atau belum, Tapi kali ni aku nak bagitau, shoutmix secara rasminya aku menamatkan service percuma kepada pengguna, Kepada yang masih tak paham mesej yang cuba aku sampaikan, apa yang aku cube sampaikan adalah:

No money, No Shoutbox
 Sapa yang nak guna shoutmix sila bayar T.T , mungkin ade yang kureng percaya sebab korang punye shoutbox masih berfungsi seperti biasa, takpetakpe, bergembiralah sekarang sebab servis percuma ini akan tamat secara rasminya pada 1 Januari 2012, waktu tu, korang nak nagis ke, nak guling-guling ke, shoutbox tetap kene bayar, mana aku dapat maklumat yang membuatkan boboi menjerit "tanjat boboi", korang boleh cek dekat shoutbox korang, bahagian sini:

Amacam, masih tak percaya? teruskan dengan kepercayaan anda, tapi nanti jangan cakap aku tak WARNING ;) okay jom ramai-ramai guna cbox pulak, kalau tak silap aku tak kene bayarkan? aku takkan bayar untuk bende camni ;) baiklah, tu je, malam ni, assalamualaikum.

OLD / NEW