PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Ok, aku terharu :')
Sunday, January 1, 2012 • 1:12 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lx3qury9i91qa58q0o1_500_large
Aku ambik gambar fireworks ni, awesome bukan? Ok, aku menipu. Aku culik dari weheartit.com
Assalamualaikum, selamat sejahtera dan salam satu Malaysia. Apa khabar semua pembaca setia blog Mat Jenin yang awesome tersangat ni? Ok, aku perasan -..- Sebelum tu , aku nak ucapkan selamat tahun baru kepada seluruh rakyat Malaysia dan rakyat Somalia. Tetibe plak an? Yelah, semoga tahun ini, penderitaaan diorang akan berkurangan, Amin. Baikkan aku? Ye, aku tau~ Okay, berbalik kepada tajuk entry aku tadi, sebenarnya, apa yang buat aku terharu? Aku menang loteri? Huh, aku tak main duit haram lah, kalau ye pon aku menang loteri, buat apa aku nak rasa terharu? ~(-.-~) Sebenarnya, pada tahun yang baru ni, aku dapat hadiah , ok bukan hadiah, dia panggil bende tu something, khas untuk aku k? Jadik semua sila jeles ;) Dan "samting" itu adalah ini:
Awesome bukan? Aku tau~ Tu pasallah aku terharu :') Aku suke part dia cakap dia suke aku tu, macam perasaan gembira tetibe disentap kasar, dengan perkatan "jangan perasan" :P Aku tau kau happy aku pindah, tak dapatlah aku tengok muke kau yang "comel,cute, miut" tu lagih :P Hahaha, wokey, tu je aku story, semua dah puas cemburu? Tahniah, :D Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru, semoga tahun ini dipenuhi dengan keberkatan daripada si dia, Amin.

OLD / NEW