PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Ok, aku tertipu
Saturday, December 17, 2011 • 3:10 PM • 0 Surat Layang

You Got Something on Your Nose GIF - You Got Something on Your Nose
Assalamualaikum, kali ni aku nak story pasal satu pengalaman memalukan yang kualami,sebelum tu sila klik sini. Pada suatu hari , sedang aku ber-blogwalking satu satu blog sambil usha post-post dia, tetibe mata aku tertarik untuk melihat satu widget yang agak menarik dekat bahagian sidebar dia, cenggini rupe dia:

sori pinjam gambar tanpa kebenaran.
Aku tertarik dengan jumlah untuk di cashoutkan tu, penat aku berkali-kali part cshout tu, tapi takde pape jugak yang terjadik, pastu baru aku nampak dia tulis kat atas tu "nak income camni? klik sini". Pada saat itulah aku sedar yang aku telah tertipu dengan gambar sebegitu O.O menyesal aku buang masa klik mende alah tu -__- Menyesal, malu dan segalanya >.< Tu je nak citer lagi, Assalamualaikum.

OLD / NEW