PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Pengalaman Bergelap Semalaman
Thursday, December 8, 2011 • 1:44 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lvv0kamxui1r48pq9o1_500_large
Motif aku letak gambar ni adalah untuk menggambarkan kegelapan semalam, takde kene mengena dengan pasangan yang mnyemakkan gambar aku T.T
Assalamualaikum, semalam selepas aku puas menghabiskan masa lapang dengan aktiviti berfaedah seperti bukak Castle Ville, update blog, menyumpah orang, aku ambik keputusan untuk off laptop dekat pukul 1 pagi. Tapi disebabkan mata yang degil macam aku, aku tak boleh tido, jadik aku ambik keputusan untuk emneruskan malam tersebut dengan membaca novel bertajuk Playboy Amnesiac. Tak perlulah aku terangkan kandungan novel tu. Nak dijadikan citer, sedang aku seronok menyelami novel yang sedang aku baca tu, tetibe, dunia aku betukar menjadi gelap gelita. Memang siumpah gelap nak mampus T.T aku x nak apa-apa waktu tu. Pastu mulalah datang imej-imej hantu dalam rancangan Karak (best citer tu (Y) aku support karya anak Malaysia) tengok aku dah melalut, jadik berbalik kepada kisah tadi, selepas imej-imej tu datang, memang kompem tak boleh tidorlah kan? -_- Pastu selang beberapa minit yang menyeksakan, tetibe lampu ada balik, gembira bukan kepalang aku, dah lah tengh panas gila shial waktu tu , pastu jeng3, aku malas nak sambung, tu jelah :P

OLD / NEW