PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Pengalaman Pelik+Menakutkan
Saturday, December 10, 2011 • 4:08 PM • 0 Surat Layang

Ini hantu, ya, sila gelak -_-

Assalamualaikum, harini seperti biasa aku bangun tepat jam 11.00 pagi, waktu tu, mak bapak aku keluar kerja. Jadik sejurus selepas bangun aku pon pergilah tengok Tv, pastu aku makan breakfast, selepas kekenyangan, dalam keadaan belum mandi, aku pon pergilah on9 facebook dengan blog. Sedang aku seronok berfacebook tetibe , aku dengar suara mak aku panggil "Angah!" *nama timangan aku. Terkejut beruk aku, aku terus cabut masuk bilik air dan mandi, bila dah siap-siap aku pon keluar dari bilik. Bila aku keluar aku tanyalah adik aku mana umi? Pastu dia cakap umi belum balik, pastu aku tanya, ade sesiapa yang panggil aku tadi? pastu diorang cakap "manada". Bulu roma aku dah meremang waktu tu, sebab sebelum tu, memang serius aku dengar suara mak aku panggil aku. Jadik persoalannya sekarang, siapa yang panggil aku tadi? O.O 

OLD / NEW