PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Vector by Afif As-Siddiq
Friday, December 16, 2011 • 12:57 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, entry aku kali ni, aku nak kongsi vector yang aku buat dengan hasil titik peluh aku sendiri. Bukan dengan peluh aku lerh -_-, vector tu amende? entah, aku sendiri pon tak tahu pun sebenarnya, tapi aku main belasah je, asalkan jadik ;) dan berikut adalah sedikit sebanyak antara hasil kerja aku :P:

Gambar di atas diadabtasi dari gambar di bawah ini:
Amacam sama tak? Jap, ade lagi:
Gambar ini diadabtasi dari gambar ini:
Dan akhir sekali adalah sebegini:
Dan gambar ini diabtasikan daripada gambar ini:
Awesome tak? Buruk?  Kalau berminat untuk menvoodlekan gambar sebegini, tolong klik sini dan sini , dah? jadik kalau nak aku buat gambar korang jadik camtu hubungi aku di cbox aku ataupun di facebook ;) aku tak ambik bayaran pon sebab aaku buat tak cantik pun. Sekian terima kasih, assalamualaikum.

OLD / NEW