PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Ada permintaan!
Monday, January 23, 2012 • 2:09 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lv9vrira5d1qgcnpjo1_500_large

Assalamualaikum, seperti cuti-cuti yang lepas, aktiviti harian aku diisi dengan perkara-perkara yang bosna nak mampos. Jadik harini aku mrajinkan diri aku untuk checkitout aku punye cbox. 

Okay, nak dijadikan cerita,masa aku bukak cbox tu, ade permintaan mintak aku buat header blog, Whoah! O.O terasa diri aku ni berguna sekejap~ Muehehe,  okay, aku tau bagi beberapa blogger yang dah terbiasa dnegan bende ni memanglah korang rasa macam biasa je, tapi bagi aku lain kot :3 

Aku sebenarnya tak reti pon nak buat header blog lelawa sangat, haritu punye pon buat sekadar nak mengisi masa lapang yang teramat bosan ;) Tapi demi menjaga reputasi blog aku yang semangnya berada di tangga tercorot , jadik aku akan buat. InsyaAllah :)

Lagi, aku nak cakap apa? -.- Owh, aku dapat tawaran SBP, dekat mana? Dekat Kedah, macam tak boleh jauh lagi kan? Padahal aku mohon SBP Saibs Selangor, sebenarnya aku tak mengharapkan pon dapat SBP ni sebab aku dah terima masuk SMT Kuala Lumpur. Jadik bila dpaat tu, takdelah eksaited mana, cume sekadar eksaited nak berlagak dekat orang yang tak dapat.

Jadik aku dengan rajinnya uploadlah gambar tawaran tu dekat facebook, aku dah cakap aku taknak terima , tak pasal-pasal aku kene marah @.@ aku upload sekadar nak tunjuk2 je, aku kene sound kononnya tak reti bersyukur dengan tawaran tu -.-t korang cakap memanglah senang, sebab bukan korang yang kene buat keputusan. SEbagai bukti aku akan tunjukkan gambar tawaran tu yang telah di printscreenkan :3 Mempersembahkan~


Pastu aku sertakan jugak bukti, ceramah2 yang telah terpilih untuk masuk blog aku. Seperti berikut~


Giving an advise is so much easier that accepting one. Memberi komen ataupun nasihat memang tersangat senang, tapi bagi menerima satu nasihat tidaklah semudah yang disangka. Kenapa aku tak nak pergi? Bukan pasal homesick, aku boleh je duduk jauh but, aku pikir pasal parents aku, senang ke kalau diorang nak hantar aku pergi sana jauh2? Lebih 5 jam kot. Lagipun, dekat SMTKL subjek yang aku ambik sama je, just aku dapat subjek lebih yang bakal memberikan aku kelebihan untuk masuk Matriks. Jadik semoga hujah2 aku berjaya mematahkan kecaman korang. Aku takde niat nak malukan sesape, nampak tak aku siap hilangkan nama korang lagi. Jangan Marah v(-.-)v Sekian. Assalamualaikum.

AKU TAK NAK PINDAH. HARAP MAKLUM

OLD / NEW