PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Bubui Semua
Sunday, January 29, 2012 • 11:38 AM • 2 Surat Layang

6779614989_fb0120f3ab_z_large
Assalamualaikum, *tengok jam kejap* Lagi beberapa jam lagi, aku dah nak balik asrama dah. Argghhh, malaih nak mampos. Nak kemas barang semua. Nanti aku terpaksa cakap babai dekat facebook, blog, twitter. Oh tak ~(-.-~) Tak nak balik asrama boleh? Dahlah homework tak buat lagi, entah-entah dah ade sarang labah-labah dekat homework tu.

Jadik,kiranya ni, adalah warkah terakhir aku *ayat orang nak bunuh diri* Aku dah takde idea sebenarnya nak tulis lagi. Jadik aku nak cakap pasal cerita cerekarama semalam. Okay semlama cerekarama tajuk dia "Aku amhu terbang" dan bla3, dan budak yang nak jadik pilot ni, dia dapat masuk asrama Felda iaitu asrama Semai Bakti. Bila dengar je nama asrama tu, aku teringat dekat budak2 skeklah lama aku, budak2 Felda.

Okay, mule2 tu aku cam adelah terpikir, manalah tau diorang dpaat berlakon kot *mula2 main je kot* Tetiba, sampai satu babak tu, macam dalam dewan peperiksaan, aku nampak ade mamat yang tak berapa nak cerah, nampak macam Iqram, tapi disebabkan aku tengok seklai imbas jadik aku rasa mungkin perasaan aku je kot.

Pastu ade scene seterusnya, mamat yang buat ucapan pasal hidup dia yang susah dahulu. Pastu camera tu, pergilah dekat para pelakon yang jadik pilot yang tengah duduk dekat kerusi empuk. Pastu masa camera tu tengah roll, aku tengok ade 2 budak sekolah lama aku. Hahahah, bapak argh. Dah jadik pelakon rupenya >.<  Seorang tu Iqra,m, lagi sorang tu tak silap aku nama dia Afiq kot :3

Lepas tu, aku terus on balik laptop, nak update status dekat facebook. Tapi elpas aku bukak, aku tak jadik nak post status sebab macam aku yang terlebih eksaited diorang masuk TV. Hahaha, watefuk, kenapa tak panggil aku? Lain kali, kalau nak perlakon tambhan panggillah. Tapi pastikan ade dialog tau? *perasan kejap* macamlah aku layak berlakon kan? Berlakon depan kawan2 pun macam tunggul kayu, ni nak masuk TV? Hak tuih :P

Okay, lagi apa aku nak tulis? Takde bende kot, maybe aku nak bagitau yang Kimia sangat susah. Kenapa ? Sebab semalam, aku try bukak buku kimia, pastu cube baca. Tapi satu haprak tak paham. Pastu terus simpan balik dalam beg :P Okay, tu je aku nak tulis sudayh. Babai blog, babai semua , Dipersilakan untuk merindui aku. Sekian terima kasih, Assalamualikum.

OLD / NEW