PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
CBOX? TAK STAIL PON
Thursday, January 26, 2012 • 7:48 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lyekmhmvz41r7fx4jo1_500_large
Assalamualaikum, fuuuhhh, penat kot tadi, baru balik dari Time Square. Semua ride aku naik, dari yang paling gerun sampai yang paling keanak-anakan. Salahkan Pika, kanak-kanak Ribena yang bagaikan radio bergerak yang takde butang senyap. Nasib baik, masa naik satu ride tu , dia dah pening, jadik senyaplah sikit keadaan.

Okay, aku bukan nak citer pasal pengembaraan aku ke Time Square. Aku nak citer pasal Cbox. Kenapa? Sebab ade orang kutuk aku sebab tidak membantu dia -..- Okay, dia tak kutuk pon sebenarnya, dia cume tulis dalam blog dia :P Hahaha, sebenarnya dia mintak tolong aku untuk buat cbox untuk dia sebab dia tak boleh bukak laman web cbox. Jadik lepas aku buatkan, dia tak boleh save sebab error yang aku tak tahu dan peduli.

Jadik di sini, aku nak kongsi satu lagi shoutbox yang kau boleh guna. Rupa dia taklah seburuk fibox. Lebih kurang macam Cbox jugak, tertarik? Jadik jom aku perkenalkan shoutbox terbaru yang kebabom punye awesome. Mempersembahkan~ SHOUT BUSUK. Nama dia pelik, tapi dia punye shoutbox agak style, jadik kalau berminat nak buat shoutbox baru, sila klik link ini dan register dan buatlah hal lain2. Tadi dekat Time Square, ramai pulak budak sekolah Seri Bintang Selatan yang menyemak dekat situ -..- Budak2 sekolah Seri Bintang Utara pon tak ketinggalalan jugak menyemakkan diri, aku jumpa Qamarina Safura. Aku tutup muke guna tangan. Dengan harapan dia tak nampak :P Tu je aku nak story buat masa sekarang. Sekian terima kasih. Kalau shoutbox tadi menjadik, sila kredit balik ke blog aku. Kalau tak, aku akan makan coco crunch adik aku sampai habis. Sekian, Assalamualaikum.

OLD / NEW