PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Cuti? Aku tak eksaited -.-
Saturday, January 21, 2012 • 6:14 PM • 0 Surat Layang

395606_2625660639867_1205815829_32286223_970739380_n_large
Assalamualaikum, akhirnya selepas dekat 3 minggu aku bersekolah, akhirnya cuti yang dinantikan-nantikan oleh semua pelajar dan guru-guru sebab dapat merehatkan minda manakala dibenci oleh bibik-bibik sebab banyak kerja akan bertimbaun memandangkan budak-budak tak sekolah, ok aku dah merepek tahap cipan.

Sebelum aku start pasal tajuk yang macam tajuk akhbar Metro tu, aku nak start dari waktu aku masuk SMT KL. Tak tahu amende tu? Tanya pakcik google, tak kuasa aku nak tulis. Bla3 dan citer aku tamat, -..- kenapa aku tak tulis? Sebab aku malas, dan sebab kedua adalah aku malas. Nak dijadikan selepas dua minggu skolah kat situ, apa aku boleh cakap adalah terbaik (Y) tak menyesal aku pindah sekolah tu, semua cikgu dia sporting, senior dia pon sporting, Err, bolehlah. Lagi-lagi, sekolah dia besar? Yeke?

Nak dijadikan cerita , aku tak eksaited nak balik rumah? Sebab apa? Ade hantu ke dekat umah aku? Takde pon sebenarnya, sebanarnya aku lagi suke duduk asrama, entah sebab apa -.- orang lain eksaited gila nak balik, aku pulak balik dengan hati tak rela sebab apa? Sebab duduk rumah bosan, dengan adik2 yang macam lancau punye perangai, dengan bilik aku yang macam baru dilanda Ombak Rindu Tsunami Mengganas, jadik balik rumah memang tersangat bosan. -.-t Pastu kalau duduk asrama dapat buat solat berjemaah ramai2, pastu dengar tazkirah dengan khusyuk, ok aku emngaku aku tidur waktu tazkirah.

Dan bla3, aku dah takde mood nak  taip lagi :3 Sekian sahaja daripada aku. Probaly aku akan stop tulis blog, sebab apa? Ermm, sebab aku dah bosan dan hilang keasyikan menulis bloh ;) Sekian sahaja buat masa sekarang. Assalamualaikum.

OLD / NEW