PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Cuti Habis Sudah
Saturday, January 28, 2012 • 10:08 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lx6oxn3ycc1qew1m3o1_500_large
Assalamualaikum, *tengok kalender kejap* besok last day cuti T^T Satu homework pun tak siap lagi, apa aku nak buat? Haritu bukan main semangat lagi , dengan ikrar kononnya nak buat dalam satu malam kan? Kesudahaannya aku tercongok depan TV tengok Maharaja Lawak 6 yang tak berapa nak best tu   ~(-.-)~

Kalau dah tak best, kenapa aku tengok? Aku lagi suke tengok tv daripada buat homework yang tersangatlah memeningkan kepala tu, ada paham? :3 aku tak pernah suke homework, kami tak pernah berbaik, tapi selalunya, kalau aku dah siap homework, aku akan eksen dengan semua orang, "kau dah siap hw?". Pastu dengan bangganya cakap soalan senang v(^o^)v

Pastu buat2 pandai nak ajar orang, padahal jawapan sendiri pon salah :)) Barang semua aku dah siaap packing nak balik besok, eksaited ni :P Sebenarya aku eksaited nak tahu, siapa yang masih kekal dekat sekolah baru aku >.< Janganlah ramai sangat yang pindah, dorm aku komfem sunyi nanti    ~(-.-~) Alamak, cerekarama dan start, homework tak siap lagi, cano ni? Mamposlah. Besok waktu prep aku buatlah ;) :) Sekian je aku nak tulis, bubui. Assalamualaikum.

OLD / NEW