PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Download Software
Friday, January 6, 2012 • 8:57 PM • 0 Surat Layang

Img_3618e_large
Abaikan gambar curik ni -..-
Assalamualaikum, memandangkan aku dah nak masuk asrama jadik nanti aku akan kurang update blog ni. Jadik pada entry  kali ni aku nak bagi link-link untuk download software, credit kepada laman web ini. Wokey jom start bebeh, klik tajuk software tu untuk download:

Download Photoshop
Lepas download, korang tekan right click pada document tu, dan pilih extract file to photoshop bla3. Pastu korang bukak document yang telah diextract, dan carik yang ade gambar kaler biru, dia tylis application. Pastu korang dah boleh guna.
Download Paint Tool Sai
Yang ni pon, korang boleh install ikut cara install photoshop tadi.
Download Photoscape (pilih satu je)
Software ni korang boleh buat doodle, boleh edit2 gambar segala
Buat Doodle comel (bukan untuk download)
Kat sini, korang boleh buat doodle-doodle yang comel secara online, doodle tu cume akan jadik comel kalau korang reti guna. Kalau tak reti, memang sampai bila pon tak comel :P
Edit Gambar (bukan download)
Yang ni ada 2 jadik korang pilihlah salah satu: 1 dan
Amacam, ada jadik tak? Kalau link yang aku kasik tu tak boleh bukak cube refresh balik, insyaAllah boleh :D  Nak download software ni semua memang agak lama, jadik korang kene sabar, K? Aku sebenarnya takde idea apa nak post, jadik aku pon ambik keputusan untuk post mende alah ni, sebab, aku pon baru je download software photoshop cs5 tu, semalaman laptop aku tak tutup semata-mata untuk download software tu :P Tu je aku, nak story sekarang. Kalau dapat download, sila credit ke blog aku >.< Kalau tak jadik, boleh tanya kat aku je~ Assalamualaikum ;)

OLD / NEW