PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Freebies Header Blog
Sunday, January 8, 2012 • 5:26 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, memandangkan masa aku untuk berblogging dah hampir suntuk jadik, aku nak guna dengan sepenuhnya, jadik, kalini, aku nak kongsi header blog yang aku buat sendiri, Ukuran dia adalah sepanjang 900px , tapi header superman tu, ukuran dia 1000px, banyakkan? Aku tau :3 Kalau korang nak ambik, hambiklah, kalau tak, aku tak kesahnye pon :3

1) Header Superman


2) Header Diary


3) Header Spongebob

Kalau nak ambik, mule-mule tekan gambar tu, pastu, korang ambik link page yang akan muncul nanti. Kredit aku kalau kau ambik ;)
Aku tau, semuanya buruk, tapi toksah nak kutuk aku K? aku bosan tahap cipan, tupasallah aku buat mende alah ni~ Sekian, sebelum aku masuk asrama aku update lagi ;) Assalamualaikum.

OLD / NEW