PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Goodbye SBS :')
Friday, January 6, 2012 • 5:46 PM • 0 Surat Layang


Assalamualaikum, harini last day aku bergelar budak SBS kluater cemerlang. Nak kata sedih , sedih jugak dowh :'( yelah, dah dekat 3 tahun aku duk skolah tu, jadik bila nak chow tu macam sedih sikit argh :P

Tadi, aku mintak balik buku novel dekat Shakila, dia bagi dowh, ~(-.-~) tak sangka dia baik, pastu dalam tu siap diselitkan dengan surat cinta berbaur amaran daripada Shakila. Pastu ade jugak surat layang dari budak yang menggelar dirimya pika ika comel, boleh muntah hijau aku.

Pastu, ade ramai jugaklah, yang salam salam  sebelum aku nak balik tadi. Hahahaha, trime kasih dowh :P Pastu aku pergi ambik sijil berhenti sekolah yang aku dah siap isi tu dekat Pn. Faezzah, betul ke aku eja? Kalau salah sori cikgu.

Pastu cikgu suruh aku ambik sijil tu dekat kaunter, lepas dapat sijil aku terus blah, dengan langkah lambat-lambat, sebab mungkin tu kali terakhir aku jejak kaki kat skolah ni :'( Padahal, macam tak boleg datang lagi :P

Pastu dah ontheway balik, baru aku perasan, sijil aku salah taip -.- Arggghh, *bukan tengah mengerang, harap maklum. Dia taip, aku masuk sekolah tu masa tingkatan 3 =.=' aku masuk watu form 1 lah. Jadik tak boleh nak buat apalah, asalkan ade sijil :P

Lagi, aku dah takde mende yang nak story, jadik dengan ini, aku sertakan gambar aku yang sangat hensem yang aku jumpa dalam folder gambar :P dah lama dah, nasib baik tak berhabuk lagi gambar tu.

Sila gelak terbahak-bahak, sekian terima kasih. Assalamualaikuuum.

OLD / NEW