PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Manusia tak reti bersyukur
Thursday, January 5, 2012 • 6:54 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, entry aku kali ni, aku nak nak story pasal sikap manusia yang tak pernah reti-reti untuk bersyukur.Kenapa aku cakap camtu? Sebelum ni aku ade cakap yang ramai budak yang mintak ditukarkan kelas kan?

Sampai cikgu aku mengamuk kan? Tapi tak semua permohonan yang diterima, ade jugak permohonan yang ditolak, dan bila permohonan tak diterima boleh pulak dia post status mengutuk, aku x nak malukan kau.

Aku tau , itu hak kau untuk post anything kau rasa nak, tapi kalau kau mengutuk cikgu, aku memang takkan diam sori. Aku tak bodoh, status kau memang mengutuk cikgu pon kan? #Sila terasa

Suke hati mak nenek kau je nak kutuk dia, dia dah lama buat kerja semua ni, kau siapa nak persoalkan keputusan dia? Dah dapat masuk SBS pon bersyukurlah, aku memang menyampah tengok orang tak reti besyukur ni. Sekian terima kasih. 

Kepada yang terasa, aku mohon maaf banyak2. Takde niat nak carik pasal, saja nak mengutuk kau. Supaya kau rasa perasaan pabila diri kau kene kutuk ;) Assalamualaikum.

OLD / NEW