PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Okay, Done :')
Tuesday, January 24, 2012 • 12:32 PM • 0 Surat Layang

Tumblr_lya9dk4gtj1qei95oo1_400_large
Like a boss
Assalamualaikum dan selamat sejahtera, entry aku kali ni, aku nak buat secepat yang boleh selagi rasa malas belum menguasai aku sepenuhnya, speerti biasa cuti aku masih lagi bosan dengan aktiviti yang bosan sepanjang masa. Nak buat homework mals pulak, jangan homework, buku pun aku tak bukak lagi.

Hebat tak aku? -oo- aku tau aku hebad. Okay, sejak akhir-akhir ni, notification aku tak pernah lengang dengan notification oleh teman-teman baru aku -.- asal bukak facebook je, mesti ade nama diorang tertera dekat notification aku. Bukan perkara buruk pon, ceria sikit hidup aku. Tapi lately *bahasa omputih tu, jangan menmen, berbalik kepada tadi, lately diorang macam tak aktif sebab mesin popcorn yang bernama F**z hilang entah kemana.

Tuje aku boleh cakap, cube baca balik tajuk entry aku tadi, "OKAY, DONE" apa maksud aku? Aku dah siap buat apa? Main sabun? Kemas barang? Semua jawapan salah, aku dah siap buat header bog yang dipinta oleh kakak Kira kita, kakak? Geli aku panggil dia tu -.- Okay, berbalik ekpada bende tadi, dia dan bla3 mintak aku buat header dan post kat email dia,  Huh , banyak cantik. Jadik aku dengan penuh kerajinan pon tolonglah buatkan untuk dia.

Damn lihatlah hasilnya, yang sememangnya tersangat buruk. Kalau taknak guna pon takpe :3 sebab aku emmang tak reti nak buat header blog untuk orang.


Aku tak reti nak cropping gambar jadik, hasilnya sangat buruk T^T
 Aku diarahkan untuk menghantar bende alah ni dekat tuan punye email T.T huh, malas sungguh, tapi demi terus menjaga air muke aku yang tak berapa nak keruh ni, aku akan hantar jugak. *kalau aku rajin, Sekian terima kasih. ;) Assalamualaikum.

OLD / NEW