PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
SEMANGAT 4 CIVIL 1
Wednesday, January 25, 2012 • 10:03 PM • 1 Surat Layang

405530_315058071869603_100000962386742_874300_1316503117_n_large
Assalamualaikum, selamat malam dan salam satu Malaysia, pada malam yang agak suram tanpa kelibat bintang menyinari malam ni *ayat jiwang kejap* , sebanarny aku tak de bende nak post sebenarnya. Jadik tadi masa aku tengah sibuk menggodek notificatioan aku yang tak pernah senyap macam mesin bertih jagung, tetibe aku dapat satu idea menarik, yelah -.- agak menarik, taklah menarik sangat sebenarnya.

Aku nak post pasal kelas baru aku, kenapa? Sebab aku punye sukelah. Sebenarnya budak2 kelas aku ni baru kenal 2 minggu je, tapi bila bercakap dah macam kenal 2 tahun =,=  ade je topik diorang nak bincang, kejap pasal ombak rindu, kejap pasal homework. Hahaha, memang dah macam besfrenlah aku cakap~ Pastu2, apa aku nak tulis lagi? Owh, diorang dah siap2 nak buat baju kelas kowt >.<

Awal gila diorang buat design, padahal masih bulan satu. Bende alah tu, aku rasa pakai pon waktu jamuan bulan 10 nanti ~(-.-~) jadik, adelah agak banyak design2 menarik yang diorang dah buat. Ade yang lawa, dan ade yang buruk kurang ;) Jadik dengan penuh malasnya, aku persembahkan, kreativiti budak 4 Awam 1 2012. Mempersembahkan:

Inilah design pertama bagi tahun ini, dan bermula daripada design inilah, semua pon berebut2 nak buat design lawa, *batuk* kononnya~
Ini pulak design kedua dan seterusnya:




Ini design yang paling lawa, dan yang paling latest ~(-.-~)
Aku tau semua design tu awesome :3 Jadik sila berikan tepukan gemuruh kepada diri aku ;) atas sebab sudi post bende alah nio dekat blog :3 *tepuktepuk* Lagi, aku dah takde bende nak tulis. Aku pon dah bosan, dah ngantuk, katil aku pon dah memanggil-manggil dengan suara yang menggoda ;) , Lagipun besok aku nak pergi Time Square, aku dapat tiket free~ Biasalah budak 8A, kau ade? :P Aku akan berangkat bersama-sama dengan manusia-manusia yang aku kenal tapi jarang tegur :3 Mesti kekok, tapi aku kesah apa, yang penting, Rollercoaster wajib naik :) Sekian Assalamualaikum~


OLD / NEW