PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Tutorial besarkan anak mata
Saturday, January 7, 2012 • 12:48 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikuum, okay, aku takde idea apa nak post kat entry ni, tapi aku nak post sesuatu jugak, jadik kali ni, aku nak buat tuto cara-cara untuk membesarkan anak mata, Ermm., kenapa kita nak besarkan anak mata? Supaya nampak unik ;) Okay aku merepek, jom start:

Okay, mule-mule bukak laman web ini: www.pixlr.com
Korang pilih yang aku dah kotakkan tu
Lepas dah tekan yang tu, akan keluar page yang berupa macam ni:
Dah bukak yang tu, korang klik pulak "Open Image From Folder"
 Pastu korang pilihlah gambar yang korang nak edit, dah pilih? Wokay lepas pilih, akan jadik macam ni:
Abaikan gambar huduh gila bangang tu T.T 
Okay, pastu korang klik plak yang bulat tu~ yang kaler biru. dan korang besrkanlah part mata korang, Macam ni:
Dan inilah hasilnya, sial gelak gila babeng, sebab aku tak kesah pon -..-
Tu je tuto aku sekarang, kalau jadik, silalah komen dan kredit blog aku. Kalau tak jadik, korang boleh tanya sebab insyaAllah aku akan tolong :P

OLD / NEW