PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
84 Notification, WTF?
Sunday, February 5, 2012 • 7:18 PM • 1 Surat Layang

Ini aku dan mak aku. Bhahaha, jangan gelak -.-
Assalamualaikum, harap maaf sebab aku termencarut dekat part title post tu. Sebenarnya, hari Jumaat haritu, aku baru balik dari sekolah TIKL aku yang tercinta, jadik nak dijadikan citer, bila aku bukak je facebook, aku tengok ade 84 Notification. Bapak banyak? Pastru dengan penuh keterujaan aku pon cekidout lah kan, pastu bila bukak je, beribu sumpahan cacian yang kelau dari mulut aku =.=

Kau nak tau amnede yang sampai 84 Notification tu? 90% tu terdiri daripada notication daripada kumpulan blogger yang aku join. Haritu kawan aku, tolong aku join group2 blogger supaya senang aku nak promote blog. Sumpah bende alah tu merimaskan, asyik2 ade je orang yang add aku ke group baru sebab suruh follow blog dia. Rasa macam nak smack down je sorang-sorang ==' Sejak daripada tu, aku terus keluar daripada semua group tu, menyampah gila-gila.

Hahaha, tah pape je dowh. Pastu aku nak cakap apa lagi? Kenapa followers aku sikit sangat?

Ha, kenapa korang yang datang melawat tak follow? Ni yang nak jadik raksasa ni :3 Okay, aku gurau :P Tadikan, masa aku pergi kenduri kahwin ade budak dalam 10 tahun pegang kamera DLSR macam PRO dowh =.= taulah aku tak reti guna mende alah tu. Pastu masa akad nikah, ade budak gemuk dalam lingkungan 12 tahun kot, dia cakap "Insyaallah dalam 10 tahun , kalau ade rezeki dan jodoh, giliran aku pulak". Hahaha, aku gelak gila2 masa tu. Nasib baik tak berguling2 kat situ :P

Okay, homework tak siap lagi. Sumpah Fizik dengan Kimia susah nak mampos. Nak Drop subjek tu boleh? ~(-,-~) Saudara aku ambik akaun, untunglah takde subjek sains -..- Kita tukar tempat boleh? Hahaha, pastu aku nak tunjuk, sekolah baru aku punye video yang sumpah best, aku dah post ke belom ha bende alah ni? Kalau dah, takpelah, aku share lagi sekali. Mempersembahkan:


Kimak, style nak mampus video dia. Sekolah korang ade? *angkat kening* Takde kan? Ha, taupun senyap. Hahaha *tetibe* Sorilah, aku mencarut dekat sini. Takde niat pon. Okay, ade niat sikit je :P Hahahah, orait2, aku rasa itu je nak merepek dekat sini. Babai. Assalamualaikum.

OLD / NEW