PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Saya tahu saya berbakat
Monday, March 12, 2012 • 6:06 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, masa itu tisu, mudah habis tetapi sangat berguna, Jadik pada hari yang sangatlah mendung tadi, aku dha menghabiskan waktu yang berharga umpama tisu itu dengan meng-edit gambar2, sila jangan salah faham, aku tak main gamabr2 blue, sebab otak saya suci XDD Berikut merupakan hasil daripada masa aku yang  terlebih-lebih banyaknya, and yes, silalah berasa kagum + cemburu+ iri hati + sakit hati, kerana aku suke:

Ye, aku tau, kami berdua sangat sweet bersama. Bagai pinang dibelah dua gitu, Dia tinggalkan Justin Bibir untuk bersama aku. Kau hado?
Ini pulak Cafe aku yang akan mule beroperasi pada 5 NOVEMBER memandangkan berikut merupakan hari jadi aku, jadi para pelanggang diwajibkan membawa hadiah untuk aku XDD
YE, aku tau, aku sangat berbakat kevavom. Dengan bantuan photoshop, anythoing could happen *speaking bhai*. Selena Gomez kini merupakan scandal aku dekat FB, silalah cemburu , k aku tipu. Malas nak taip lagi, sekian Assalamualaikum.

OLD / NEW