PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Hantu dan Asrama
Saturday, March 10, 2012 • 3:42 PM • 0 Surat Layang

Ekspresi bila nampak hantu =.='
Assalamualaikum, hantu, takut kah anda? Sebenarnya sejak masuk asrama ni aku dah dengar pelbagai versi cerita hantu, sampai nak pergi tandas pon cuak. Huahuahua, Pernah dengar cerita hantu Loker? Hantu ni dikatakan akan duduk atas loker sambil menghitung orang tidur, manakala orang yang tak tidur, akan dikatakan pura-pura tidur, tak silap aku, bunyi dia macam ni "katil satu dah tidur, katil dua pon tidur, katil tiga pura-pura tidur, katil empat pon tidur" Cuak tak kalau kau jadik orang kat katil ketiga tu, Hahahaha, komfem nak menangis time tu jugak >.<  Nak tengok tak contoh hantu dia? Jangan sampai terkencing tau nanti :3 Baca bismillah pastu, baru click play:

Hahahaha, sumpah aku gelak gila-gila tengok video tu >.< Part dia jatuh tu yang paling best dan terbaik :P Dah, aku dah taknak tulis banyak-banyak, karang aku jugak yang tak boleh tidur cause takut. Huahaha, Sekian Assalamualaikum.

Senior bangang telah mencuri buku komik yang aku pinjam, sekarang aku kene ganti balik. Bangang sungguh.

OLD / NEW