PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Oh, Dilema TT.TT
Tuesday, March 13, 2012 • 9:19 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, Oh dilema, oh dilema *jiwang kejap* Aku rasa semua orang pernah hadapi dilema sebegini, dan hampir semua kecundang, Nak tau dilema apa? Semestinya dilema antara menghadap buku ataupun muke buku, dan kesudahannya pada setiap masa adalah sama, we can't resist what we can't resist, *fulamak speaking bhai* padahal aku tak paham pon apa aku merepek kat sini =3= Jom kita sama-sama hayati gambar yang sangat menarik dibawah ini:


Nampak tak betapa menggodanya facebook dan betapa tak menggodanya sebuah buku ? =.= dan akhirnya kesudahannya yang telah disangkakan pon berlaku.


Dan itulah kesudahan yang sentiasa berlaku dan kini belaku, cube korang bukak facebook, kompem ramai gila budak *pelajar* yang tengah khusyuk menelaah Muke buku, unless korang memang takda kawan dekat facebook, jadik memang kompem2 lah takde siapa yang online, lain lerh kalau macam aku yang fofuler ni, kawan bersepah, k aku tipu, padahal setengah daripada rakan muke buku tu aku tak kenal :P Add semata-mata untuk menambhakn jumlah friends, barulah terasa hot diri ni, k aku tipu, aku add untuk main game kat fb je ;) =.= Malaih aku nak menulis lagi, sekian Assalamualikum.

OLD / NEW