PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Sekolah *bibik bersorak,pelajar menangis*
Saturday, March 17, 2012 • 10:10 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, reader setia TT^TT, takmo sekolah, takmo sekolah, *buat muka comel* Besok adalah secara rasminya merupakan hari terakhir cuti, Tidaaaaaakkk, cepat carik Doraemon, kita putar balik masa.
 
Cepat semua, pakai tali pinggang keledar, peluk aku ketat-ketat, kini nak bawak laju ni ^^v. K aku merepek, tekanan sebab besok dah kene balik ke asrama neraka syurgaku -____- Homework yang cikgu kasik tak siap TT^TT Nak pergi bilik bacaan memang jangan harapanlah, aku ad ebanyak bende nak buat bila sampai sana, nak kemas loker yang bagai dilanda ombak rindu tu. Sebenarnya, aku takde bende nak tulis buat masa sekarang *pusing mata 360 darjah* tetapi memandangkan besok dah nak balik, apa boleh buat. Kau nak tau tak? Takpe, taknak tau, korang kene tau jugak, aku terasa nak masuk SBP dowh, sumpah *angkat jari hantu* aku tak paham kejuruteraan awam yang sememangnya tak menarik ni -_-
 
Tengok gambar ni pon dah mampu buat aku ngantuk
 Pastu, aku slalu kene bahan sebab asrama dekat sangat, kalaulah aku boleh naik mesin Doraemon tadi, aku nak pergi balik masa awal tahun, aku taknak terima sekolah teknik, tunggu SBP je, kan senang, dapatlh aku masuk SBP yang jauh tuuu~ 
 
Inilah rupa lencana sekolah yang aku patut masuk, tapi dah melepas TT^TT
Pastuuu, haritu beg LK aku telah diperkosa, diorang dah merampas bende yang paling berharga bagi pelajar LK,  set lukis2 T^T kalau setakat nak ambik bende alah tu je takpe, ni tak, boleh plak di ambik komik milik Aiman, dan kesudahannya aku yang terpaksa ganti -____- tefuk? 
 
Aku rasa macam nak teakwondo je sesiapa yang panjang tangan tu, tolonglah pulangkan, boleh?
Nasib baik ade offer, dari 24 hinggit dia jual 18 ringgit je, mesi dia gembira sebab aku beli buku tu, sebab tulah dia kasik murah ^^ k aku tipu, bapak aku yang beli, jangan salah faham, buku tu ade sale haritu :P kk, aku dah takde bende nak taip, baik aku siap2 kemas barang, besok nak balik awal2, sebab.. sebab.. aku x nak jadik ornag terakhir balik, kene balik lebih awal dari senior, aku berazam *rakyat bersorak*
 
Mereka bersorak untuk aku, kau hado?
 . Kdah, selamat tinggal, babai, besok kalau sempat, aku merepek lagi kat sini. Sekian Assalamualaikum.

OLD / NEW