PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Selamat Tinggal Cuti *lambai tangan*
Thursday, March 15, 2012 • 11:00 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, akhirnya cuti pada minggu uni akan melabuhkan tirainye, lagi beberapa hari je tinggal sebelum aku balik ke asrama yang kubenci kusayang, dan ye, sepanjang cuti ni, aku dah isi dengan pelbagai aktiviti berfaedah sampai homework yang bertimbun tu, satu je yang siap. Saksikanlah aktiviti berfaedah yang aku dah buat sepanjang cuti:

SABTU

AHAD
 
ISNIN
 
SELASA
 
RABU
 
KHAMIS
Hahahha, kk, aku tipu part tengok blue tu, tengok tv je sebenarnya *boleh percaya ke?* Dan kesudahan cuti, menyesal tak sudah, menyesal tak siapkan homework awal2, sekarang dah tak sempat, tak boleh nak buat apa2 dah TT^TT Kalaulah aku ade alat doraemon yang boleh putar balik masa tu, 
 
Boleh pergi balik masa cuti baru nak start, Dah malaih nak taip lagi. Sekian sahaja coretan malam ni, assalamualaikum.

OLD / NEW