PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Siapa Unfreind aku? *angkat jari kaki*
Sunday, March 18, 2012 • 3:04 PM • 0 Surat Layang

   Assalamualaikum, pernah tak korang tengok jumlah friends korang tiba-tiba je berkurangan, mesti pernah kan? Jadik dalam kepala hotak korangb mesti ade je orang yang dah unfriend korang kan? Mesti perasaan korang macam tin kosong kene hempap dengan lori, jadik, harini aku nak kongsi cara korang nak detect siapa yang dah unfriend korang, supaya senanglah korang nak sound dia, Jadik, jom start ^^v. Btw, aku pinjam artikel ni daripada seorang blogger hensem, silalah jangan marah ;)) Baiklah, jom start:


1. Korang masuk web nie --> www.unfriendfinder.com/download

2. Then korang tekan Download & Install kat bawah tue.

3. Korang tekan tue, & akan keluar macam dekat bawah ni. Korang tekan continue jer.

4. Pastue keluar msg box, klik install, kalau tak aku cucuk dengan batang lolipop.

5. Tunggu dalam beberapa saat atau minit, terus automatic install .

6. Sekarang refresh facebook korang, nanti akan keluar perkataan  unfriend dekat sebelah home dengan profile.

7.Tunggu apa lagi, cubelah sendiri, kalau jadik, silalah puji blog aku yang awesome ni :))

OLD / NEW