PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Ye, Saya Budak Sekolah Teknik
Tuesday, March 13, 2012 • 1:02 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, haritu masa aku tengah membuanng masa dengan aktiviti mebaca  blog orang, aku terbaca something yang ada kene mengena dengan sekolah teknik, kenapa dengan sekolah teknik? Ramai yang berpandangan mengatakan sekolah teknik ni bagi budak2 yang malaih nak belajar, sampai nak masuk sekolah tu, kene tanya banyak kali dengan kawan2 since keputusan bagus. Okok, biar aku yang hensem ni terangkan dengan malas, sebenarnya, sekolah teknik ni ade jenis2 dia, satu yang jenis mengambil pembelajaran dan satu lagi jenis ambik kemahiran. Jadik yang pembelajaran , diorang belajar macam sekolah biasa, cume dapat subjek lebih, yang menjerumus kepada cita2 pelajar, yang kedua adalah, jenis kemahiran, bagi mereka yang nak terus menjerumus kepada pekerjaan. Aku punye sekolah iaitu Sekolah teknik kuala Lumpur, jenis yang pembelajaran punye. Jadik jangan pandang rendah dekat aku, sebab aku tinggi, k aku tipu, tinggi aku 162+ je kot, k aku melalut, mesimpulannya jangan pandang sebelah dekat aku, pandanglah dengan kedua2 biji mata anda yang tak berapa nak bulat tu, jadik tadi dengan semangatnya, aku dah buat sedikit komik, tentang perjalanan hidup aku kat sana, silalah berasa kagum dan puji lukisan saya ;)



Begitulah sedikit-sebanyak kisah aku kat sana, sebenarnya malaih nak lukis2 tapi disebabkan aku nak menunjukkan bakat aku dalam menggunakan photoshop, jadik aku pon buatlah, ye, aku tau semuanya lawa2 belaka, nak copy boleh, tapi silalah bayar dua posen terlebih dahulu. Semua tu lukisan je kan, mana gambar aku yang betul? Ade, kejap2, mempersembahkan, tuan blog yang tersangatlah hensem nye pon adoi:

Ye, saya tahu saya hensem, silalah puji banyak-banyak. Sekian sahaja amukan repekan aku buat post kali ni, ade rumah untuk dibersihkan, ade budak yang nak kene marah, sebelum mak aku balik dan mengamuk macam singa yang tersangatlah comel nye pon adoi =.='

OLD / NEW