PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Aku nak jadik PSS
Sunday, April 15, 2012 • 1:50 PM • 2 Surat Layang

   Assalamualaikum, baiklah adik-adik semua, sila duduk sebab abang fif nak bercerita Eceehh, dipersilakan muntah sekarang. Okok, haritu dekat sekolah SMTKL aku dah hantar aku punye borang permohonan untuk jadik ahli PSS.

   Dan serius dowh, pemilihan kat skolah ni jauh berbeza dengan skolah SBS punye sebab semua bende diuruskan oleh pelajar, kalau kat SBS selalunya dibawah bimbingan guru, tapi kat sini , sampai ahli PSS pon pelajar yang pilih.

   Jadik nak dijadikan citernye, haritu diorang adekan temuduga, antara soalan-soalan yang ditanya adalah seperti berikut:

PSS: Kenapa awak nak jadik ahli PSS?
Aku: Sebab saya nak tambah markah merit.
PSS: Mana boleh, maksudnya awak tak ikhlas buat keje ni.

PSS: Apa cadangan awak untuk PSS?
Aku: PSS ni tak boleh bawak turun bawah ke? Dahlah tinggi kat atas kayangan.
PSS: Memang kita boleh angkat PSS ni bawak turun bawah -.-

   Memang mengarut jelah masa sesi temuduga tuuu, aku rasa, kalau dia nak reject budak, aku first dalam list >.<  Pastu diorang suruh aku siapkan satu resume pasal diri aku, dan aku kene dapatkan 15 tandatangan senior PSS,

   Shiiiitttzzz, tak boleh banyak lagi keee? Rabu kene hantar, satu pon aku tak dapat lagi. Kornag nak tengok aku puney resume rupe dia camne tak? Kalau taknak pon takpe, memandangkan korang dah baca, jadik kornag kene tengok jugak ;)

   Aku tau lawaaaa, Dipersilakan untuk berasa kagum  XDD  Dengan harapan semoga, aku punye resume paling awesome dan orang lain punye buruk :) . Sekian, aku mals nak taip lagi. Beg nak kene kemas, nak kene balik asrama ,  -__- Sekian Assalamualikum.

OLD / NEW