PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Kene Tindih *lari keliling rumah*
Sunday, April 1, 2012 • 9:50 AM • 0 Surat Layang

Aku jumpa lagu ni haritu, sumpah best gila *golek-golek depan laptop*

   Assalamualaikum, semalam kan, semalam kan, aku dah merasai sesuatu yang belum pernah aku rasai. Okay, semalam aku rasa aku tidur dekat pukul 1 lebih memandangkan aku sibuk layan cerekarama dengan novel. Sedang aku nyenak diulit mimpi, tetibe aku rasa macam ade bende yang hempap aku. Waktu tu , aku dah rasa lain macam, takmo bukak mata, tapi makin lama, makin sakit, aku pon bukaklah mata, waktu tu, macam yang aku rasa, rasa kepala aku sakit, pastu badan aku rasa macam kene hempap pastu kaki aku rasa macam kene tarik atau something,

   Waktu tu, aku cuba baca ayat kursi yang aku dah lama hafal, tapi mulut aku tak boleh bukak. Waktu tu, tuhan je yang tau betapa kagetnya aku, lepas cube baca berkali-kali baru mulut aku boleh baca perkataan tu, lepas dapap baca tulah, badan aku dapat bergerak balik, lepas dapat bangun je, aku terus capai Al-Quran, sumah dowh takot gila2 waktu tu. Malam tu, aku tidur bertemankan Al-Quran di sisi. Tapi aku dapat rasa yang "bende" tu masih ade dekat situ, sebab kepala aku masih rasa macam lain macam.

   Aku tak taulah samada aku bermimpi  atau memang kenyataan, tapi menurut firasat aku, itu memang satu kejadian yang betul-betul berlaku. Moga-mogalah bende alah ni takkan berlaku lagi, ish kalaulah aku boleh nampak bende alah tu, rasa nak sepak je kepala dia, sibuk kacau aku tidur =.= *aku bukan berlaku riak k, cume melepaskan amarah aku*, tulah aku, sebelum tidur taknak basuh kaki, kan dah kene bende pelik -pelik. K, dah takde bende nak taip, sekerang aku kene kemas beg nak balik asrama, sumpah malas gila-gila, rasa macam takmo balik, boleh tak? Homework tak sentuh lagi, takpelah waktu prep malam nanti aku buat ^^v Okaylah, sekian sahaja buat masa ni, sekian Assalamualaikum.

OLD / NEW