PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Jom Mogok "Solidarity With Palestinian Prisoners On Hunger Strike"
Tuesday, May 22, 2012 • 4:14 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum, *lambai tangan dengan penuh semangat* Dah lama ak tak update, k aku tipu. Sebenarnya, aku dah banyak kali update, tapi disebabkan aku rasa post aku tersangatlah mengada-ngada dan mintak penampar , aku delete balik. Hahaha, k tak lawak.

Koang perasan tak? *sila angguk dengan penuh semangat* Lately ni ramai yang tukar DP dekat FB dengan TWITTER? Kepada yang takde fb ataupun twitter,  secara perlahan-lahan, tutp komputer anda dan kemudia hempas dengan meggunakan tukul besi. Berbalik kepada post tadi, ramai kan yang tukar DP diorang dengan muke orang yang tutup mata macam main nyorok-nyorok kaler coklat.

Mesti ada kan? Kalau takde, aku dapat rumuskan yang kau takde fwen dekat fb. Dipersilakan nagis golek-golek. Okay, korang tertanya-tanya tak, asal diorang tukar DP tu? Sekiranya jawapan anda, sempena HARI COKLAT SEDUNIA. Maka, jawapan anda adalah salah sama sekali, dan anda dengan ini dijatuhkan hukuman jawab kertas Sejarah sepanjang hayat, *gelak EVIL*

Okay, aku tau, aku banyak merepek daripada cakap mainpoint sebenar, sebenarnya gambar-gambar tu adalah bertujuan unutk menyokong mogok yang telah dilancarkan oleh tahanan Palestin dekat penjara Israel the WOOF WOOF. Sebenarnya, dengan menukarkan gamabr kita kepada DP kaler coklat tu, kita dapat memberikan sokongan kepada diorang. Tapi jangan tukar gambar korang kepada Coklat Cadbury ataupun Downy, sebab tu sama sekali tak membantu.





Gambar kt atas ni simbolik kpd Tahanan di penjara israel. Warne coklat warna baju yg dipakai oleh tahanan palestin di penjara israel. Logo kt baju tu maknanya syabas atau singkatan kpd Perkhidmatan Penjara Israel. Anda nak tukar gambar jugak? Jom bersam-sama rambangkan mata, pilih yang mana berkenan di hati:



















Gambar-gambar di atas adalah hasil rekaan pelukis terkenal iaitu Afif As-Siddiq *rakyat bersorak* , k tak lawak. Gambar kat atas tu adalah hasil rekaan.,. rekaan.,, SORRY, THE SERVER IS OFFLINE, PLEASE SHUT DOWN AND GO STUDY., Hahaha, k aku tak tau siapa yang lukis TT^TT Sedihkan? Sedihkan? *Guling-guling sambil gigit coki-coki*. Bersama-samalh kita menyokong rakyat Palestin. WE UNITE AS A FAMILY. *nyanyi lagu Barney & Friends* , Tak tau lagu tu? Sedihnya, nah ambik dua posen ni, and buy yourself a lolipop. Sekian, Assalamualaikum.

OLD / NEW