PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Link nak kasik sakit jantung
Tuesday, June 12, 2012 • 9:12 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum,

Harini, aku nak tanya, pernah tak orang kasik korang link yang diorang suruh bukak? Diorang cakap, ade pertandinganlah, ade hadiahlah, sekali Kauuuu. Keluarlah gambar hantu-hantu yang sememangnya mintak dilenyek menggunakan kereta kebal.

Waktu tu, memang macam-macam rasa ade whoah. Kalau boleh, rasa nak lempang laju-laju je orang yang kasik link tu kita kan? Hahahaha, sebenarnya, aku pon dah kene banyak kali. Tapi, masih tetap terkejut setiap kali kene. Jadik istilah "alah bisa tegal biasa" sama sekali tak berguna kepada aku.

Jadik, selepas aku dah terkono, dah tergamam macam baru menang tiket funfair, aku merancang plak buat dekat orang lain. Macam-mcam reaksi yang boleh dapat. Hahaha, serius lawak nak mampos >.< Barulah aku paham apahal orang lain suka sangat kenekan orang lain. Ce tengok acano reaksi "feedback" yang aku dapat.

Bhahaha, yang ni sumpah dowh. Aku gelak gila-gila. 

Pastu, ade jugak yang tak hampir-hampir tak terkena. Tapi baru kene pancing sikit, dah termakan umpan daaahh >.<  Ha, ce tengok yang ni plak?


Pastu ade jugak yang memberikan reaksi, tak seperti yang  diharapkah, waktu tu, rasa mcam nak masukkan kepala dalam tanah macam burung ostrich :P

Jawapan anda sangatlah tidak membanggakan -.- sekiaranya saya seorang guru, saya akan faik-kan kamu ;)

Hahaha, tu je aku nak citer sebenarnya. Malas nak taip panjang menjela. Buku physis dengan Chemist kat sebelah aku ni pon , mesti dah bosan menunggu :P Sekian, Assalamualaikum.

OLD / NEW