PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Berdakwah Tu Tak Salah
Sunday, August 5, 2012 • 2:28 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum,

Harini aku nak citer pasal berdakwah, kenapa dengan berdakwah? K, sebenarnya, ade budak yang kasik ceramah dekat aku hanya kerana aku cakap dia gila. Dia suruh aku muhasabah diri. Aku tak marah kau berdakwah, tapi kalau kau sendiri buat bende sama, tak ke macam HIPOKRIT sangat tu?


Klik gambar untuk tumbesaran sihat.

Nampak tak, aku sebenarnyam tak terasa pon kalau dia nak bagi nasihat, tapi masalahnya, dia suruh aku muhasabah diri semua, padahal bende kecik tau, even dia sendiri jugak fitnah aku -__- aku tak nak buat dosa kutuk kau, tapi ., kau yang paksa aku :D 

Tu je, aku nak citer buat masa ni. Sekian , assalamualaikum. Janganlah terasa, tapi kalau nak terasa jugak, Adekukesah? 



OLD / NEW