PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Hi, Saya batak Like
Friday, August 3, 2012 • 6:02 PM • 0 Surat Layang

Assalamaualikum,
*Tarik sarang labah-labah* Dah lama aku tak update gara-gara malas yang begitu mendominasi keadaan Serta aura tidur yang begitu menggoda jiwa mudaku. Ok sudahlah merepek. Kalau korang perasanlah, sekarang ni makin ramai yang batakkan likers. Hahaha, antaranya adalah aku :B

Maksud aku , diorang buat status semata-mata untuk dapatlah like yang banyak lagi bertimbun tinggi. Bila dah dapat banyak like, diorang akan senyum sorang-sorang sambil gelak evil sambil tekan perut macam Giant dalam citer Doraemon. Dengan itu muncullah group kaki likers dimana diorang adalah mereka yang terputus saraf otak sebab banyak sangat like status orang. Asal ade orang buat status je, mesti tangan diorang rasa gatal nak like, sampailah bende alah tu jadik habits yang tak dapat dikikis.

Bukan tu je, lepas wujudnya group kaki likers, muncullah pulak bot yang diberi nama autolike. K, korang tau tak apa sebenarnya autolike ni? Kalau tak tau, sila tampar muka korang banyak kali, sebenarnya autolike ni fungsi dia adalah untuk orang dapatkan banyak like dalam masa yang singkat :B Entah mamat bangla manalah yang like status dia, dia pon tak tau. Yang dia tau, status dia ada ratus2 yang like takpun beribu. Macam maan aku tau? sebab aku sendirilah yang terjebak dengan bende ni. Hikhik *gelak mintak penampar*,

Waktu tu, kembanglah semua bahagian serta saraf di bahagian badan terutama sekali bahagian hidung yang kembang macam terowong SMART. Kalau macam tu, masih boleh terima lagi, tapi yang tak boleh diterima bila ade yang sanggup dedahkan mahkota diorang semata-mata untuk dapatkan like serta perhatian daripada lelaki.

Maksud aku, elok2 pakai tudung pergi bukak, pastu post kat fb sambil buat status "saya tak comel macam gelpren awak" . -.- Kalau dah tau tu, tak payahlah post. Sangatlah annoying, bila orang komen buruks, tauplak nak marah. Dah memang tak comei dengan rambut yang ikal mayang kunun tu, dah macam kak limah rupanya. Cuba korang tengok gambar kat bawah ni, ye, sangat buruk.

Sekarang korang paham tak point aku? Kalau tak paham, sila tutup komputer anda dan lompatlah dari tingkat  yang tinggi. Sekian, dipersilakan terasa :D

OLD / NEW