PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
I'LL TAKE A STEP BACKWARD, TO ENSURE YOUR HAPPINESS
Friday, August 17, 2012 • 12:08 AM • 0 Surat Layang

Amaran keras: Jangan Baca! Jangan Baca ! Jangan Baca !

Assalamualaikum

Ok, citer dia bermula apabila seorang insan yang tak berapa aku kenali tegur aku dekat fb. Aku kenal dia dekat muka buka. So, dia tanyalah, kenal dia tak? Aku pon macam, pelik -_- Aku kenal dia ke? *monolog sendirian* Lepas memerah otak mencari jawapan bagi soalan yang begitu mencabar minda aku tu, aku begitu pasti yang dia tuuuuuu Strangers.

So, aku cakpalah aku tak kenal dia. Then, dia kenalkan diri dia,, Cakap nama dia anjing Tuuuttt *dirahsiakan demi kepentingan aku, bukan dia* . So, aku pon macam, Ok. Aku memang dah tau nama kau. Pastu, aku teringat. Dia ni, ex kepada kawan aku, so aku tanyalah. Kau kenal Ane *bukan nama sebenar* , pastu, dia tnya, Ane mana? Aku jawablah Ane Manaci *sekali lagi bukan nama sbenar*, then dia jawab. Owh, kenapa?

Pastu, aku tanya, dia EX kau ke? Tetibe dia offline. AKu pon pelik argh, pahal mamat tu. Tetibe off -.-' so, memandangakn aku mengamalkan sifat Aiman tak kesah, aku ambik bende tu sebagai sesuatu yang remeh. Pastu, few days later, dia balas mesej aku. Nak tau apa dia balas? klik sini. Hahaha, k aku tipu. dia jawab. 'Kau sibuk pahal?" Bla3. Macam sound aku. Aku pon menyiraplah, aku cakap leklok, yang dia nak menyalak macam anjing pahal?

So, memandangkan aku dalam kategori berani mati, aku soundlah dia balik. Pastu, bila aku bukak twitter, Ane Manaci *bukan nama sebenar* tanya aku, Aku ade buat something wrong dengan anjing tuuuut ke? Owh, pandai main report. Takde telor ke bang. Hak alah, citer aku tanya je. Nak main report plak. Asal tak pergi report polis terus. "Abang polis, saya nak buat report, ade orang nak cuba masuk campur hal peribadi sya". Pergilah buat camtu.

Jadik, konklusinya sekarang. Aku takkan ganggu hidup Ane Manaci tu lagi. Biarlah diorang dengan hidup diorang, aku dengan hidup aku. Sekian.

Dekat Kl banyak kabus,
Korang boleh pergi berambus.

OLD / NEW