PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Penipuan Besar Blogger
Saturday, August 4, 2012 • 4:43 PM • 1 Surat Layang

Assalamualaikum

Harini aku nak citer pasal penipuan yang sering berlaku dalam kalangan blogger kat Malaysia mahupun di seluruh dunia. Kenapa aku cakap berlakunya penipuan? Ok, sekarang ni, aku nak korang cek korang punye cbox, ade tak nama-nama orang putih yang cakap, diorang dah bookmark korang punye blog?

Mesti ade kan? aku punya bersepah. KOrang ingat aku bodoh sangat ke nak percaya pasal korang punye helah tu? -..- Plus, ade jugak blogger malaysia yang post dekat cbox aku, cakap dah follow bagai , padahal followers aku masih sama jugak. Haduuuh, aku bukannya batak sangat nak followers, It's just, tak payahlah menipu. Berdosa ok?

Pastu, aku sibuk masuk segmen bagai, ckaap kene follow orang tu, follow orang ni. K, aku folllow korang punye, korang tak follow aku balik? Acanor tu? Baik aku takpayah join kalau setakat untuk jadik followers korang, Puhlies argh, sakit hati aku. Tercalar sedalam 7 inci. 

Tu je aku nak citer, hakhakhak, k aku bosan sebenarnya, tupasallah aku tulis repek-repek pasal bende alah ni :B Tapi, part masuk segmen tu aku memang serius. Yelah, penat aku follow korang, tapi, korang tak follow aku balik? tak ke macam najis di situ? Kaaaan? K tu je aku nak citer kat sini. Tapi sebelum tu, korang dah tengok video budak DUCKFACE dari Singapore tu? serius klakar+comel.

Tak paham, asal ade orang nak maki hamun dia, suke hati dialah nak bjat  uka camno puns. Tak ganggu kau berak pon kan? Haduuh, aku jumpa fb dia. Sangat2 comel+lawa :B sekian. Tu je, Assalamualaikum.

OLD / NEW