PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
ANDAI FACEBOOK PERGI
Saturday, September 22, 2012 • 8:41 PM • 0 Surat Layang

Aisshh., Nak jawab ke idak ni?
Assalamualaikum dan salam satu examination,

Harini aku menceritakannya pon tentang niat aku yang suci murni untuk men-deactivate aku punya facebook account untuk jangka masa sepanjang minggu peperiksaan. *rayat bersorak* Aku tau, mungkin susah dan agak mustahil untuk aku menolak godaan laptop yang seksis bak Neelofa menggoda aku untuk meneroka seluruh tubuh internet.

Semua idea bernas lagi suci lagi menyusahkan ni, aku dapat dari seorang rakan facebook yang hanya mahu dikenali sebagai Bedah, dia nak deactivate account dia demi peperiksaan PMR yang akan tiba hanya dalam 14 hari sahaja lagi. Akteli <-- bahasa rempits, aku pernah try untuk deactivate facebook aku masa nak ambik PMR dulu, konon-knon nak fokus dalam studi *tolak spek*. Tapi malangnya, nan hado, tak sampai satu hari, aku dah Activate balik.

Rasa sayang dan cinta kepada rakan-rakan facebook yang ramai serta peminat-peminat setia yang sentiasa menunggu aku update status *hentak kepala kat dinding*. Ye, aku tak tetap pendirian. Sangat mudah untuk terpengaruh dengan hasutan2 iblis. Catat eyh semua yang aku taip, wahai wartawan dari Majalah Vouge sekalian *tampar diri sendiri*

Sekian dari saya. Semoga impian serta objektif yang diharapkan mampu digapai hanya dengan belayar dalam mimpi. Sekian, Assalamualaikum *Joget Oppa Gangnam Style*
 

OLD / NEW