PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Emma Watson Versi Malaysia
Sunday, September 30, 2012 • 6:50 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum,

Emma Maembong, nama yang kiat mendapat tempat di dalam industri perfileman sejak dia berlakon dalam citer Kau yang terindah. Tersangatlah lawa dan ayu. AKu nak bagi peringatan kat sini, dia bini aku , jangan cuba dekat *hulur pisau* , Masa aku tengah sibuk gidek laman web Belu, tetibe terjumpa gambar ni. 

Patah seribu, hatiku *nyanyi* Mesti banyak lelaki frust menonggeng tengok gambar dia men kiss2 dengan lelaki ni. Mesti ramai yang mendambarkan jadik lelaki tu . LOL.



Tak, tak, taaaaaak. Sanggup awak buat saya cenggini? *campak kerta exam Fizik* Sebenarnya, jejaka yang tak sekacak aku tu *Auta terlebih* adalah adik kepada Emma Maembong. Di Facebook Emma Maembong dah tulis mengenai latar belakangnya, dia memang kacukan melayu dan Scotland. Boleh lah bersaing dengan Siti Saleha. Yang ni plak, sedara mara dia kot? 




Comel kan? Comel kan? *Gigit jari* 


Nama sebenar Emma ialah Fatimah Rohani Binti Ismail. Dia baru berusia 20 tahun, dan berasal dari Kuala Lumpur. Tarikh lahirnya 27 Mac 1992. Dia ni kacukan Melayu dan Scotland. Ayahnya Melayu dan Mamanya dari Scotland. Cantik kan?
 
Inilah wajah Mama Emma.. Ha, yang ni, korang boleh ambik. Aku ambik anak dia, korang ambik mak dia, Ok cun.


OLD / NEW