PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Makan Ikan yang masih Hidup
Sunday, September 30, 2012 • 6:16 PM • 0 Surat Layang

Amaran: Entry ini mengandungi bahan terlarang yang mampu merosokkan markah exam anda. Jadik, bagi yang belum sunat amatlah tidak digalakkan untuk tengok.
Assalamualaikum,

Harini kan., Harini kan., *gentel2 rambut* Bapak geli dowh XD . K sebenarnya aku nak citer pasal makanan fresh. Semua orang suke bende2 yang fresh, tak kiralah tua mahupun muda. Dari kedai makan, sampailah Lorong Haji Taib, orang lebih prefer bende yang fresh , walaupun herge dia pun fresh jugak.

So, harini aku nak citer kat korang pasal kegilaan manusia dengan bende2 yang fresh. Bende ni, bukannya berlaku kat Malaysia, aku ulang lagi sekali, Bende bukannya berlaku kat Malaysia. Most probaly, China kot memandangkan aku tak paham sepatah haram yang diorang cakap, nasib baik ade subtitle.

Dekat sana, diorang ade satu pertandingan bagi menguji ketangkasan para tukang masak bagi menyediakan hidangan yang masih hidup. Masih hidup? Maksudnya, masa makanan tu dihidangkan, hidangan tersebut hendaklah masih hidup dan bernafas, macam tengah berenang dalam air, k bahagian tu, aku tipu. Tersangatlah geli dan meloyakan tekak, boleh terkeluar isi perut. Jadik cepatlah tengok XD

 

*Muntah warna pelangi* ;B K, korang rasa kejam ke bende yang diorang buat? At least tamatkanlah menatang tu dulu -__- kan? Sapa setuju , turun tangan. *tepuk tangan sorang2* Kdah, malas aku nak buat penutup. Sekian, Assalamualaikum.


OLD / NEW