PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
BloggerShip GiveAway by Aina , Ain & AzReen
Sunday, October 7, 2012 • 10:03 AM • 0 Surat Layang

Picit macam picit jerawat kalau nak terjah blog beliau

Assalamualaikum,

Harini aku nak join Giveaway yang dianjurkan oleh Aina, Ain dengan Syazreen. Siapa dorang? Takkank tak kenal, blogger2 yang hot macam Lisa Surihani tu *bodek*. Dalam entry ni, aku kene nyatakan blogger yang menjadi idola aku. Antara blogger bertuah yang terpilih jadik idola aku adalah *macam anugerah BlockBuster dah*:

1) Maria Elene; first skali aku, aku suka kat dia memandangkan nama dia sama dengan nama dalam citer kat TV3. Pastu, gaya penulisan dia sangatlah santai dna rasa macam nak jadikkan blog dia tu, aku punya. *Lol. Blog dia simple tapi best (Y) *bodek sekali lagi.

2) Cik Epal : Firstly, aku tak tau nama betul dia. Aku suka blog hang sebab header blog hang sangatlah cool XD rasa macm tengah main game bawak Ladibud jalan2. Pastu entry hang, ada banyak unsur humour *betul ke aku eja?* yang kekadang buat aku gelak guling *Auta semata*

Sekian sahaja blogger yang berjaya menjadi idola saya. *Pergh, bajet hot sial* Semoga hadiah semua akan jadik milik saya *perasan bhai* Sekian, Assalamualaikum.

OLD / NEW