PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Segmen : Follow And Follow
Saturday, October 6, 2012 • 9:43 PM • 0 Surat Layang

Picit banner untuk terbang gaya superman ke blog beliau.
Assalamualaikum,

Pada malam yang dilimpahi sinaran cahaya bulan ni, dengan hati yang membara selepas dimarah ibu, aku nak join segmen yang telha dianjurkan oleh Pn. Qalesha. Motif aku join? Untuk menambahkan jumlah followers blog aku yang tak seberapa nak ade tu :P

Syarat2 penyertaan adalah:


1. Buat entry simple yang bertajuk Segmen : Follow And Follow
2. Letakkan banner kat bawah ni kat entry korang and linkkan ke entry ni.


(http://4.bp.blogspot.com/-HeFlt7cMY2Q/UGF-2sfhSDI/AAAAAAAABTg/P4ze-1s43VQ/s1600/je-1-deep-pink-tile-blank-600px.jpg)

3. Siap? Link entry anda letakkan ke ruangan komen entry ni. Hehehe.
4. Follow blog saya dan Blog NI. (takwajib. Terserah u all)
Sekian sahaja, semoga follower aku akan berlipat kali ganda *rakyat bersorak* XD




OLD / NEW